Нормативно-правові документи, які регламентують роботу учителя суспільно-гуманітарних дисциплін
1. Національна доктрина розвитку освіти, від 17 квітня 2002 р. № 347/2002.
2. Державний стандарт базової та повної середньої освіти (
3. Закон України «Про освіту».
4. Закон України «Про загальну середню освіту».
5. Указ Президента України № 344 від 25.06.2013 «Про національну стратегію розвитку освіти в Україні до 2021 року»
6. Концепція профільного навчання в старшій школі (лист МОНУ від 30.05.2003 р. №1/9-273)
7. Концепція загальної середньої освіти (12-річної школи).
8. Наказ Міністерства освіти та науки України «Про запровадження 12-бальної шкали оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти» № 428/48 від 04.09.2000 р.
9.. Державна національна програма «Освіта. Україна ХХІ століття»
10. Наказ МОНмолодьспорт №329 від 13.04.11 року «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів(вихованців) у системі загальної середньої освіти». Критерії оцінювання історії та правознавства
11. Інструктивно-методичні рекомендації «Про вивчення історії, правознавства в 2012-2013 навчальному році»
12. Наказ МОН №601 від 20.07.04 року «Про затвердження Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів»
13. Наказ МОН України № 305 від 18.08.98 «Про затвердження Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових і спеціальних дисциплін, турніри,конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурсів фахової майстерності».
14. Лист Міністерства 1/9-530 від 27.07.2012 «Щодо виховання сучасного громадянина в полікультурному середовищі засобами позакласної роботи»
15. НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА (2012) з історії для 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (за новим стандартом 2011 р.)
16. Лист МОН № 1/9-349 від 20 травня 2013 року "Пронавчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів та структуру 2013/2014 навчального року"
17. ПЕРЕЛІК навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників з історії, правознавства та суспільних дисциплін на 2013-2014 н.р.
Комментариев нет:
Отправить комментарий